Account Director
Wil jij werken voor organisaties die - samen met jou - maatschappelijke impact maken? OSAGE is het strategisch communicatie- en designbureau dat overheden en zakelijke dienstverleners helpt om helder te communiceren. Wij geloven dat alles eenvoudig kan. Deze overtuiging zit in ons denken, onze adviezen, onze ontwerpen, onze teksten.
Als Account Director word je verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbouwen van onze klantrelaties bij overheidsinstellingen en een aantal ministeries. Je bent iemand met takt, timing en oprechte nieuwsgierigheid. Je weet precies wat er speelt bij klanten en vertaalt dit naar concrete, strategische samenwerkingen. Mede dankzij je ervaring met overheidscommunicatie, weet je al onze oplossingen effectief in te zetten. Zo bouw je aan langdurige klantrelaties en realiseer je groei en loyaliteit.
De rol
Als Account Director ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en profileer je je als een relatiemanager met ‘een gezonde commerciële drive’. Dat betekent dat je de grote lijnen bewaakt, intensief samenwerkt met onze accountmanagers en bijstuurt als dat nodig is. Ook voor onze creatieve collega’s ben jij trouwens een onmisbaar klankbord. Je zorgt voor een heldere briefing, denkt mee in reviews en voegt een helder campagneplan toe aan elk voorstel.
Toegegeven: we vragen nogal wat van onze nieuwe Account Director. Daar staat tegenover dat je de vrijheid, de verantwoordelijkheid en het vertrouwen krijgt om het op jouw manier te doen. Want we geven je graag alle ruimte om onze klanten (denk o.a. aan het CBR, ICTU, pensioenfondsen en provincies / gemeenten) te helpen hun doelen te bereiken!
Wie ben jij?
Een serieuze gesprekspartner voor onze klanten. Iemand die snel tot de kern kan komen, die ingewikkelde klantvragen kan vertalen naar heldere oplossingen én die opdrachtgevers daarvan kan overtuigen.
Daarom heb je:
5 - 8 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie (meer mag ook);
kennis van het communicatievak (als het even kan was je eerder werkzaam in de bureauwereld);
een bewezen trackrecord in het onderhouden en uitbouwen van klantrelaties (liefst binnen de overheid of grotere non profit organisaties);
onmiskenbaar talent voor organiseren.
Bovendien ben je:
in staat om snel de juiste mensen bij elkaar te brengen en deze binnen het project aan te sturen;
gewend om binnen strikte SLA’s succesvol te presteren;
een goede luisteraar;
en natuurlijk: een leuke collega, een echte aanvulling voor het team!
Wat kan je van ons verwachten?
Bij OSAGE houden we van taaie materie! Hoe verschillend onze ruim 60 medewerkers ook zijn, we vinden elkaar in het plezier dat we hebben in het ontrafelen van complexiteit. En in een betrokkenheid bij de onderwerpen waar wij onze tanden in mogen zetten. Want eenvoud begint bij het omarmen van de complexiteit.
OSAGE is onderdeel van Happy Horizon. Een snelgroeiende groep van communicatie- en (digital) marketingbureaus, met inmiddels zo’n 700 professionals op het gebied van data en strategie, content & creatie, online marketing, web development & e-commerce. Zo hebben we bij OSAGE direct toegang tot de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketing en development. Dat is niet alleen leuk en leerzaam, maar ook enorm handig!
Dat betekent bovenal dat je terechtkomt in een omgeving met tal van kansen om jezelf verder te ontwikkelen en verdiepen in verschillende disciplines. Onze wereld is dynamisch en staat nooit stil. Concreet bieden wij:
Een brutosalaris tussen €4750 en €5750, afhankelijk van je ervaring;
Een Macbook;
Veel aandacht voor persoonlijke ontwikkeling;
Een inspirerende werkomgeving waarin samenwerking vanzelf gaat en plezier en resultaat centraal staan;
Flexibele werktijden met de mogelijkheid om hybride te werken;
Werken aan verschillende projecten met een diversiteit aan uitdagingen en specialismen;
En natuurlijk: fijne collega’s, borrels, events en uitjes.
Heb je interesse? Stuur je CV, motivatie én portfolio naar werkenbij@osage.nl