Hoe help je starters aan een koophuis?

 

home / updates

Een innovatieve campagne voor de Rabobank

Starters hebben het moeilijk op de woningmarkt.  Maar, bij Rabobank Utrecht zijn er mogelijkheden. De bank wil proactief inspelen op de vragen en behoeften van starters. Hoe bereik je deze potentiële starters? 

Daarvoor heeft Rabobank Utrecht OSAGE ingeschakeld. Wij gaan helpen bij het ontwikkelen van een innovatieve marketingcampagne. 

Rabobank Utrecht heeft gekozen voor OSAGE vanwege onze agile-aanpak: snel en flexibel inspelen op veranderingen en nieuwe ontwikkelingen. 

#Rabobank #marketing #communicatie #hypotheek #woningmarkt #marketing #campagne



Rabobank campagne voor starters
 
 
Campagne Rabobank - ons stadsie
Campagne Rabobank Wezijndichtbij

Trefwoorden: Rabobank, hypotheek, woningmarkt, marketing, campagne, agile

 
Harrie Kuipersnieuws